Första Inlägget då :D

Hej! :D
Så nu har jag äntligen lyckats göra en bloggxD hehe kan ju säga att det tog en stund att hitta på ett namn...men efter massa tänkande (och några...eeehh...superbra, och kanske något oseriösa förslag från Marie) så kom jag ändå inte på något otroligt kreativt namn...så det fick bli det här:P
Så nu får jag väl hitta på något att skriva också ;P Jag kan ju börja med att säga att jag heter Louise och bor i Hjo. Jag går natur, och har väl då inte jättemycket fritid..men jag ska försöka skriva iallfall ett par inlägg i veckan ändå:P Men nu ska jag nog inte skriva något mer, utan gå ut i det för en gångs skull vackra vädret :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Weeeei!!! Detta låter kanoners! Jag, omnämnd redan i första inlägget ;D

2008-04-03 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0