Simning och sångning :)

I morse gick jag upp ur sängen med tankarna inställda på en liten springtur efter frukost:) Men så blev det inte...Just när jag fått på mig träningskläderna ringde telefonen, det var till min stora förvåning Fanny (som jag tyvärr inte pratat med på alltför länge). Hon undrade om jag ville följa med henne och simma. Jag tänkte då att simning är ju faktiskt också motion, och dessutom lite mindre svettigt i det vackra sommarvädret:) Så jag drog av mig träningskläderna och hoppade i min bikini. Sedan kom Fanny och vi gick ner till Guldkroksbadet där jag fick betala en halv förmögenhet (med andra ord 40 kronor) för att komma in. Vi lämnade våra grejer och kläder i omklädningsrummet och hoppade ner i vattnet (okej, jag gick nerför stegen, men jag har faktiskt dåliga öron^^) Sedan simmade vi en kilometer medan vi pratade om allt möjligt:) Efter det solade vi en stund och gick sedan till Hamnbacken för att få i oss lite koffein och en chokladboll:) Den var enorm och jag orkade inte äta upp hela :S men den var god! :D Det var trevligt att träffa Fanny igen, men sen skulle jag till kören och hon gick hem. Efter kören träffade jag Marie för att spela lite:) Vi hittade bland annat på stämmor till Because the night...dom blev riktigt lyckade tyckte jag:D Men nu har även Marie gått hem och jag sitter här alldelles ensam och övergiven:(  Aja, jag ska nog klara mig xD Visste ni att det är nästan tre personer som läser min blogg förresten? :D Är det inte helt otroligt så säg! Haha..nej okej, det kanske inte är jättebra menmen...jag skriver och är glad ändå ;) Hihi...Funderar på att läsa lite nu så att jag blir klar med min lilla bok snart:) Elller lilla och lilla...En bok som innehåller hela Sagan om ringen-trilogin kanske inte kallas för liten, den är iallafall jobbig att hålla i för länge...Aja jag ska läsa klart den snart iallafall! :D Jag hoppas att min lilla trio av läsare får en jättetrevlig kväll! :) Godnatt! 


Guldkroksbadet! (Fattar ni att det kostar 40 kronor att komma in?! :S)


Kommentarer
Postat av: Melinda

Usch det är svinigt dyrt på badet! Fast ganska många smiter nog in borta bland buskarna skulle jag tro. ;P Visst är videon helt underbar! Jag gråter varje gång :')

2008-07-04 @ 12:03:42
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0