2 dagar kvar! :D

Nu är det inte långt kvar! Det är faktiskt redan i övermorgon man ska stå på scenen i forum och sjunga på avslutningskonserten:D Hoppas bara att min blir lite mer frisk i halsen tills dess...känner mig nämligen lite småkrasslig, men har vart på apoteket nyss och köpt bl.a. halstabletter, så det blir nog bättre förhoppningsvis:) Den här skolveckan har hittils känts ganska meningslös. Den har i stort sett bestått av fika, lite betygssnack och hänga gubbe. Men man ska inte klaga! trevligt har det varit iallafall:D Igår gick vi t.o.m. hem till vår svenskalärare Inger och fick massa gott hembakat fika och en liten tipspromenad på vägen:) Hon går i pension nu, så det här var som en liten avskedsfikastund med vår klass:) det var mysigt, men en bit och gå. Det var dessutom så blåsigt att jag var säker på att jag(eller iallafall min väska) skulle blåsa bort när som helst. Men både jag och min väska klarade oss helskinnade och jag och Marie hann t.o.m. med bussen, vilket vi var en aning osäkra på om vi skulle göra eller inte då vi kom springandes mot skolan för att hämta Maries väska knappt två minuter innan den skulle gå. Men vi lyckades! :D Sedan gick vi och åt pizza eftersom vi inte hade fått nån lunch den dagen. Så jag måste säga att Tisdagen var en väldigt trevlig dag:D Idag har vi också fått lite fika istället för en fysiklektion av vår fysiklärare Sven:) Sedan har vi även gått på 3:ornas cabaré (vilken var riktigt bra) och lekt hänga gubbe med Inger. Annars har jag väl inte gjort så jättemkt förutom att fixa mitt öra och hämte lite starkare medeciner mot min allergi:) Så nu sitter jag väl mest och undrar om Sosso ska komma hem snart. För det ska hon göra idag eller i morgon! och det gör mig lycklig! :D Nej, men nu ska jag nog äta lite kvällsmat, så hejdå! :)


Här borde jag bo när jag flyttar hemifrån! :D (inte för att bilden hade jättemkt med inlägget att göra, men jag hade ingen bild som passade och tänkte att det kunde ju vara lite roligt att ha nån iaf;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0