Liiite för glad? xD

Hehe kan ju bara säga att jag tycker lite synd om Marie som fick vänta på bussen tillsammans med mig i eftermiddags (har visserligen sagt det till henne nu, och jag tror inte att det blir mindre synd om henne för att jag tjatar lite till..men ändå :D ) Var nämligen helt överglad efter musiklektionen (alltså sista lektionen för dagen ;) )
Och då kan man ju undra varför? Och jag kan ju då säga att jag har ingen aning xD Skulle förstås kunna vara kombon av en koffein/sockerkick (som jag fick när vi fikade chokladkaka och drack kaffe till "lunch" för att maten i skolan inte behagade oss^^), underbart väder och musik som gjorde mig alldelles för lycklig xD Iallafall så var jag helt galen när vi stod och väntade på bussen xD vet inte riktigt vad jag gjorde..men jag tror jag pratade lite för mkt och snurrade omkring..jojo skulle nog inte ens våga se mig själv full (ghaa! stackars medmänniskor). Jo...så jag har gått omkring och varit lite för glad hela eftermiddagen...om man nu kan vara det? :D Jag tycker ju förstås om glada människor, dom brukar vara trevliga ;D Så vi får hoppas att ingen (Marie) tog illa upp :) Aja...kom förresten på att jag fortfarande glömt att lämna in min sista fysiklaborationsrapport (troligtvis längsta ordet i det här inlägget) Vilket kanske inte är så bra:S aja xD har ju skött mig förut så jag hoppas att Sven inte blir allt för sur xD Sen har jag även kommit på att jag nu har badat fler gånger i vättern det här året än vad jag gjorde på hela förra sommaren (snacka om superkass sommar :S ) så jag hoppas att det här vädret håller i sig..för det är ju alltid trevligt att bada i vättern:D Är lite avundsjuk på mina föräldrar som har semester nu den här veckan >.< Det kommer antagligen börja regna när jag slutar skolan bara för det... Men man kan ju hoppas på strålande solsken! ;D hihi..nej nu ska jag nog sluta skriva innan det här blir för långt för att folk ska orka läsa:) Så hejdå alla glada människor! :D

image10
Choklad gör dig glad! :D (det gör mig glad iallafall;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0