Colombiadag^^

Skrev egentligen det här igår, men av någon anledning hade det inte lust att publiceras då...så ni får låtsas att det fanns här igår ;P

Sitter i skolan just nu..börjar inte förrän ett idag :) fast var ändå tvungen att ta en buss som gick 11.10...bara för att dom idiotiska bussarna inte går tillräckligt ofta >.< Så har suttit här sen halv tolv och skrivit klart min novel! Tjoho! :D skönt..för då kan jag ju ägna hela kvällen till att plugga kemi till provet i morgon^^ Så just nu sitter jag då här och lyssnar på Maries oändliga, förvånade utrop över att hon har fått hela 8 kommentarer på en bild av en ps-penna som hon lagt ut på bilddagboken;P Så idag har vi då Colombia-dag, vilket var orsaken till att vi inte behövde vara här förrän klockan ett:P Så vi ska typ sälja fika och ha loppis för att tjäna pengar till ett skolbygge i Colombia:) lite välgörenhet och sovmorgon samtidigt är ju inte helt fel;) Dessutom måste jag ju även meddela att våran lilla välgörenhets-fika/tipspromenad (pengarna går alltså till våran Islandsresa, alltså välgörenhet enligt mig:D ) gick alldelles utmärkt:) Det var en massa föräldrar och pensionärer som kom för att köpa fika och gå ett varv i rankås:P Så nu har vi ytterligare 6000 kronor i våran lilla Islands-klasskassa :D Det ska bli såååå roligt att åka dit måste jag säga :) Nej, men nu ska vi nog snart gå ner och rädda barnen i Colombia! :D (eller ja...iaf göra iordning lite fika)
Så Hejdå! :D

image9 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0