Matte och nylonstrumpor>.<

Ja, här sitter jag då och pluggar matte:D (hahahaha). Nej, kanske inte. Men jag försöker, eller jaa, egentligen borde jag göra det. Men det är ju så tråkigt! så jag tänkte att det gör jag i morgon istället:) brukar bli så xD jag är verkligen dålig på att göra mina läxor i tid:P Särskilt när jag är väldigt trött, alltså ungefär 7 dagar i veckan. Men men, jag kan ju skryta med att min (nästan)alldelles egna matematik 3000 iallafall ligger uppslagen här intill mig. Ifall jag skulle få för mig att räkna något litet tal :) Men det är ju verkligen hemskt att räkna matte när man kommer hem från skolan klockan 17.00. Då vill jag helst bara gå och sova, vilket jag ju iof gjorde fram tills ungefär 18.30. Det hjälpte inte, jag är fortfarande skittrött. Så det jag har gjort idag är väl skola, hem, sova, och matte(dator med andra ord). Sedan har jag stört mig på nylonstrumpor! Jag kan inte ha ett par strumpbyxor av nylon en enda dag utan att dom går sönder! ghhaaa!! jag blir så irriterad:@ Jag tycker att dom borde göra nylonstrumpor i nåt hållbarare material. Fast då skulle det ju kanske inte heta nylonstrumpor iof. Aja, nu ska jag nog försöka göra lite matte ändå..annars kommer det nog gå riktigt uselt på nationella(eller vad man nu ska kalla det) på Torsdag:S
Så nu önskar jag er en något roligare dag än min egen! Ha det bra! :D

image3
Ja, så här ser ju då inte mina ben ut xD men det är ju iaf ett par nylonstrumpor (finns i två färger också! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0