Matteprov i morgon:S

Sitta i forum i 4 timmar och försöka lösa faktoriseringar, lösa ekvationssystem, bevisa formler, tolka linjära funktioner, bestämma vinklar med hjälp av randvinkelsatsen+massa annat skojigt. Det är precis vad jag ska göra i morgon. Klingar inte orden "Nationellt kursprov i matematik B" underbart vackert även i era öron?
Ush...jag känner att det här kanske inte kommer att gå så jättebra:S Fast man kan ju alltid hoppas på det bästa xD Men ändå...fyra hela timmars matteprov känns ju inte jättekul kanske...men men, Jag kan ju försöka se det från den ljusa sidan, det kommer att vara jätteskönt när det är över! :D hehe..nej men jag ska nog faktiskt försöka lägga mig hyfsat tidigt nu, så att jag kan tänka ordentligt i morgon :)
Så godnatt, och önska mig lycka till! ;)

image4
Okej, Min lillasysters mobil hade absolut ingenting att göra med det här inlägget, men visst är den liten! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0