Noveller och brännboll

Jo, här sitter jag nu och försöker skriva en novell (inte för att jag har öppnat word än..men snart så!) Det är helt omöjligt för mig att komma nån vart...jag har fastnat helt. Och nu när jag börjar närma mig slutet av novellen, har jag ingen aning om vad ska hända:S känns inte så jättebra kanske xD men jag får väl hitta på nåt, för den ska vara inne i övermorgon...Aja...vi får väl se hur det går med det :P Sen vart jag ju sjuk igår..eller aa, ganska så förkyld iallafall. Så jag hade egentligen inte tänkt vara med på gympan eftersom jag två gånger innan har haft lite ont i halsen innan en gympalektion, vart med ändå och sedan legat hemma med extrem förkylning och en massa feber resten av veckan. Men dum som jag var beslutade jag mig ändå för att vara med på gympan idag, för jag kände mig lite bättre. Så vi började med att springa ett varv runt nån bana vid fågelvik, och sen ägnade vi resten av lektionen till att spela brännboll och bedömma vindskydd. Så då sprang jag runt lite på brännbollsplanen också, är väl inte jättebäst på brännboll, men mitt lag vann iallfall!:D Efter det gick vi och kollade på vindskyddet, det var väldigt fint och alla godkände det (känner på mig att det hade blivit godkänt även det hade vart en uruselt byggt, med tanke på att våran gympalärare Hans sa att alla skulle få springa ett till varv runt banan om vi underkände det xD). Och sedan efter gympan, kände jag såklart att det började kännas i bröstkorgen och halsen...så korkad jag är! Och jag som verkligen inte vill bli förkyld till Göteborg!
Aja, jag får väl hoppas på det bästa och försöka kurera mig med thé, honung och c-vitaminer. Men nu ska jag skriva min novell, annars lär den ju aldrig bli klar!
Hejhopp! ;D

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0