Nu så!

Hehe jaa...det har ju inte blivit så mycket bloggande för min del xD men nu idag satt vi, alltså jag,Marie, Cajsa, David och Adam på en liten värmebänk och åt glass, samtidigt som vi diskuterade bloggande. Jag kom då på att jag inte har vart så duktig på att skriva inlägg. Så nu ska jag äntligen börja med det! :D så kanske jag får några läsare också, det kan ju inte vara så kul att läsa en blogg med endast två inlägg som dessutom är ett antal månader gamla menar jag. Nåja, jag får väl hoppas att det är några fler som vill läsa min blogg nu när jag lovar att börja skriva oftare, för det tänker jag göra:D Sen någon dag när jag har tid (och mina föräldrar inte står  i min dörröppning och tjatar om att jag ska gå och lägga mig) så ska jag nog försöka fixa en lite snyggare design också;P Men nu måste jag nog gå och borsta tänderna, så ha det bra och fortsätt läsa min blogg! ;D

Kommentarer
Postat av: Marie

Weeei!!! Louise, min son, jag är stolt över dig!

2008-05-04 @ 23:42:02
URL: http://sladdnarkotika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0