Pretty woman :)

God kväll allesamans! Godnatt kanske det heter med tanke på att klockan är närmare två xD Jag sitter här medans Marie är och utnyttjar vårat badrum. Vi var hos Cajsa en sväng förut, när Maries föräldrar plötsligt fick för sig att dom inte orkade hämta henne hur sent som helst. Men vi ville självklart kolla klart på filmen, och jag erbjöd därför Marie en liten extrasäng hemma hos mig, eftersom vi ändå skulle baka kakor i morgon (idag) till våran lilla tipspromenad/fikagrej i Rankås med våran kära NV-etta på söndag (kom gärna dit och sponsra vår islandsresa!). Så efter att ha sett filmen, och diskuterat lite saker började vi gå hemmåt genom stan. När vi gick förbi massa buskar började vi såklart prata om läskiga gubbar som hoppade fram bakom buskar. Och detta ledde såklart till att ingen av oss ville gå nära en buske, så vi gick mitt i gatan ungefär hela vägen hem till mig. När vi väl var framme och tryggt placerade i mitt något stökiga rum, hade väckt Jenny och hämtat en extrasäng från hennes rum, så skulle vi bädda den. Jag fick då självklart fram det allra vackraste överkastet vi hade i vårat skåp, nämligen ett med Nalle Puh på. När vi sedan hade iklätt en av mina kuddar med ett matchande örngott kom Marie fram till att hon ville ha baksidan upp. Eller bakdelarna på Puh, Nasse och Tiger rättare sagt (Man kunde nämligen välja om man ville se dom framifrån eller bakifrån). Orsaken till att Marie ville ha just denna sida upp var tydligen att hon ville kunna "smeka deras rövar i sömnen". Efter att ha diskuterat detta ett tag kom vi även fram till att Tigers röv nog var den mest fasta...nåja helt pigga var vi nog inte...Såå ja...förutom frusen cheescake med vinbärssmak tänder Marie tydligen på tecknade varelser från sjumilaskogen...Nåja, vi har väll alla våra små egenheter! Nej, men nu kommer nog Marie tillbaka snart, så jag ska nog vara lite social;P

Godnatt Allesammans, och dröm sött, varför inte om just Nalle Puh? ;D

image6
Nu är nog Marie nöjd iallfall, hon hade tydligen drömt om just detta i hela sitt liv :')


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godnatt

2008-05-17 @ 02:16:54
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Marie

ASSÅ!
xD
Jag ser verkligen SMÄLLFET ut här xS

2008-05-17 @ 16:31:30
URL: http://sladdnarkotika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0