Snart slut! :D

Jag insåg just att jag inte har skrivit ett inlägg på länge! så förlåt för det först och främst. Men jag får försvara mig med att jag inte har haft någon ledig tid överhuvudtaget! Vi har haft så mycket prov och inlämningar nu de senaste två-tre veckorna+att jag har haft en massa med kören. Men nu är det snart slut på allting iallfall! :D SOMMARLOV! säger jag bara :D vad skönt det ska bli! Aja, än är det några dagar kvar, och en del som måste göras, men ändå:) Idag har varit en rätt slapp dag, skulle egentligen suttit och skrivit en fysiklaborationsrapport, men jag råkade glömma anteckningarna i skolan xD Smart! aja, det var ganska skönt ändå, då har jag ju något att skylla på iallafall:P Så annars har jag och Marie vart och ätit glass idag...sen har jag sett på film, vart ute lite och städat mitt rum(eller jag håller på rättare sagt, brukar väl inte gå för snabbt xD ) så jag får väl snart börja dammsuga lite och tvätta golvet >.<
I morgon ska jag åka till skövde och försöka hitta en klänning till skolavslutningen:) sen ska jag nog försöka hitta en ny bikini också..får väll se hur det blir med det....
Nej men nu ska jag nog dammsuga litegrann ;) så det var allt för mig för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0