Störande!

Om ni undrar varför det inte har kommit några inlägg på länge så kan jag tala om för er att det inte har funkat nån av gångerna jag har försökt att publicera nånting...jättejobbigt! Så nu försöker jag lägga in ett här, även fast jag inte har nån tid (kolla våra läxor på Maries blogg, Sladdnarkotika.blogg.se...Det är inte roligt kan jag säger er! sen har jag utöver det en novell som ska skrivas klart och massa uppsjungningar med kören:S). Så jag sitter här och försöker plugga lite franska till det andra nationella provet som jag har i morgon :S Jag känner att det här snarare kommer gå åt skogen än åt MVG-hållet :S Jag kommer bli utbränd!....men men jag kan ju trösta mig med att efter de här hemska veckorna kommer sommarlovet, tack och lov! :D då kanske jag hinner ägna lite tid åt mina söta små vänner och annat roligt :) Så det är väl bara att försöka stå ut tills dess antar jag...Nej men nu måste jag nog verkligen plugga oregelbundna verb (tjoho!) annars lär det gå riktigt kasst i morgon.

P.S. Jag ska försöka göra min design på bloggen lite snyggare snart...har ju tyvärr inte kvar mitt photoshop nu :'( men jag ska försöka fixa tillbaka det nån gång när jag har tid (HAHAHA) D.S.

image5
Ja, sen att katten då och då kommer och lägger sig mitt i allting underlättar förstås saken nåt enormt!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Min första kommentar här :P får säga grattis till bloggen. Men det är bara att stå i vem vet vad sommarn har o erbjuda :) peace!

2008-05-15 @ 20:39:25
Postat av: Marie

"annat roligt" !!!
HAH!!! xD

2008-05-15 @ 20:45:45
URL: http://sladdnarkotika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0