1 - En presentation

Ja, eftersom jag skrev att jag skulle börja idag får jag väl göra det också :)
Jag vet inte riktigt vad jag kan skriva nu. Känns som om ni som läser den här bloggen redan känner mig ganska väl. Nåja, jag kör väl på ändå:

Jag heter Louise och är 19 år. Bor i Hjo och är för tillfället arbetslös, vilket stundtals är ganska skönt men även lite tråkigt ibland. I Hjo har jag i alla fall bott nästan hela livet, utom en kort period när jag och min lilla familj tog vårt pick och pack och drog till Holland några år (från att jag var nästan 4 till att jag var närmare 7). Jag har en mamma och en pappa, en syster, ingen pojkvän men däremot tre katter :) På fritiden (det vill säga 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan) gör jag lite allt möjligt. Jag sjunger, försöker lära mig att spela gitarr, försöker bli bättre på piano och försöker skapa lite konst (haha...nämen jag målar litegrann i alla fall :)). Jag lagar också "mat" ibland och tränar då och då. Förhoppningsvis blir det lite mer träning nu när jag fått ett gymkort i julklapp av mina kära föräldrar :) Annars sitter jag väl vid datorn och facebookar en del, eller dansar runt lite, läser, promenerar, är med mina fina vänner och annat trevligt.

Sååå, vad vill man veta mer? skostorlek? (svar:38-39). Favoritföda? (svar: Choklad). Något jag hatar? (svar: Ananas).

Det får nog duga som presentation känner jag. Annars kommer jag ju inte ha något kvar att skriva i de andra inläggen (och dessutom blir det för långt och då orkar ni ändå inte läsa!). Skulle ni ändå undra över något (typ färg på tandborste eller nåt annat spännande) får ni väl skicka en fråga i kommentarfältet (eller vad det nu kallas). Höhö...

Hej hopp! I morgon (eller senare idag) ska ni få höra om Jenny ;D

En månad sedan, eller två-tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0