Jaha...

Snart är det jul ju. Helknasigt! Känns som om tiden går fortare och fortare hela tiden...eller? Kära nån. Jag hinner inte med allt, och då är jag ändå arbetslös. Det finns ju såååå många grejer jag vill göra nu, men jag hinner liksom inte med. Vart tar tiden vägen? Vad gör jag egentligen? Fattar inte. Sen kan man ju tänka att jag kanske sitter lite för mycket vid Facebook och liknande, och det kanske är sant. MEN - Jag gör ju ändå saker samtidigt, så varför hinner jag ändå inte? Jag förstår inte hur jag skulle hinna med ett jobb. Antar att jag skulle få omprioritera lite. Alltså: strunta i att lära mig gitarr, strunta i att lära mig sticka coola grejer, strunta i att måla, sjunga, dansa omkring, baka och städa m.m. Okej, städa är väl inget jag skulle sakna, men det andra är ju trevligt. Fast okej, jag kanske överdriver lite. Jag borde ju faktiskt hinna med både ett jobb OCH allt det andra tycker jag. Jag är nog bara lite seg av mig helt enkelt...det har jag ju alltid varit. Är nog till och med född tio dagar sent eller nåt.
Jag vet inte riktigt vad jag ville komma fram till med det här. Antagligen att tiden går alldeles för fort, men det visste väl redan dom flesta.

Nåväl, nåväl...Imorgon ska jag i alla fall åka lite buss och lite tåg och till slut (Det vill säga efter ungefär dubbelt så lång tid som det skulle ha tagit innan Västtrafik tog bort Jönköpingsbussen) hamna i Jönköping, där jag ska träffa lilla Marie :) Ska bli trevligt minsann! Kanske hittar några sista julklappar också om jag har tur ;D

Nu ska jag väl snart sova i alla fall, så att jag är pigg och kry inför den långa, långa resan imorgon^^

Godnatt! :)
Och snart kommer ju vår kära Cajsa hem från London! Wieee :D
(Och ja, man får se ut sådär när man tittar på Marie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0