Träningsvärk och julshopping

Igår tog jag fram min blåa pilatesboll för första gången på ett bra tag och gjorde diverse övningar. Och jag säger då det...guuuuud vad jag har ont i ryggen och rumpan idag. Helt otroligt. Dock måste jag väl säga att träningsvärk är en skön sorts smärta. Då känner man att man har gjort något i alla fall ;D höhö...
idag åkte jag in till Skövde, där jag mötte upp min lillasyster för lite lunch och julshopping. Julklappar blev det dock inte många köpta. Inte en enda faktiskt...lite dåligt, men till mitt försvar får jag väl säga att jag redan köpt nästan alla klappar. Det är bara pappas kvar, men det löser sig med det. Jag och Jenny får hitta på nåt bra i morgon ;D

Inne på HM hittade jag dock en väldigt fin klänning, haha ;P Dock tyckte Jenny också att den var väldigt fin, så det blev lite bråk om saken ("Jag såg den fööörst!" "Nej, jag!" "Men vi kan väl prova den båda två?" "Nej jag vill inte ha likadan klänning som DU!", och så vidare...). Det kändes ju dock lite töntigt att "bråka" om en sån sak, så vi bestämde oss helt enkelt för att prova samma storlek, båda två, för att sedan köpa den tillsammans. Och vi hade minsann sån tur att storlek 38 satt bra på båda, så nu får vi väl slåss om den hemma istället :) Sen köpte jag också en pocketbok - "Vid hägerns skarpa skri", som jag hoppas och tror ska vara bra (Har nämligen läst tre andra av böckerna som ingår i en serie på fem böcker).

Nu är jag i alla fall hemma igen, och tänkte faktiskt gå och lägga mig hyfsat tidigt (ska se om jag lyckas somna innan midnatt), för imorgon ska vi städa och julpynta heeeeeela dagen. Vi är ju i såklart i supergod tid, som alltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0