Knas!

Är nu hemkommen från en fruktansvärt trevlig resa till London! Tänkte att jag kanske berättar mer om den i ett senare inlägg, när jag orkar ;) Vad jag tänkte säga var i alla fall att man kan vara så knasig ibland. I alla fall jag...haha! Har vart sjukt trött hela dagen (ett resultat av för lite sömn och för mycket resa) och har bara velat sova typ hela tiden. Men när jag väl är hemma, har tagit ett skönt bad och ätit kvällsmat, då är jag plötsligt inte trött längre! Vad är det här? Jag är nog bara trött när jag vet att jag inte får sova ;) Hihihi! Nåväl. Tänkte i alla fall försöka lägga mig nu och hoppas på att tröttheten kommer tillbaka så fort jag lägger huvudet på kudden! Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0