Nedrans hörlurar.

Jag har ett par hörlurar till min iPod. Dom sitter inte i öronen ordentligt. Inte alls! Dom bara trillar ut och bråkar. Bös. Sen har jag ett par hörlurar som jag brukar använda nu när jag är arbetslös och sitter vid datorn och vill lyssna på musik när alla andra som ska upp på morgonen ska sova. Dom gör FRUKTANSVÄRT ont att ha på sig efter ett tag. Men det är ju jättetråkigt att inte ha nån musik...så vad gör man? Köper nya kanske? Jo, kanske det. Det är nog en bra idé. Nya hörlurar minsann! Eller så kanske jag borde önska mig hörlurar i julklapp? Fast då måste jag nog hitta ett par bra hörlurar som jag vill ha först. Annars blir det kanske fel ändå sen. Aja...det är inte lätt det här med hörlurar alltså. Vart hittar man dom perfekta hörlurarna liksom? Bra ljud, bra passform och bekväma. Och helst inte alltför fula/stora. Nån som vet? Säg gärna till i så fall ;)

Nåväl...nu ska jag väl egentligen sova snart tänkte jag, men är tyvärr inte jättetrött. Har bara inget bra att hitta på, det får ju inte låta nåt heller eller så. Kanske läsa? Jaa, kanske det :) Godnatt på er i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0