Toppen.

Jag har kommit fram till att jag inte tänker skriva nåt om London. Vet ni varför? Jo, det är så att det nog bara är Marie och Cajsa som läser min blogg ;) Och de var ju med, så de vet ju! (eller ska jag skriva NI vet ju?) Hihihi. Ja, så det får nog vara med det ;P
Hur som helst. Sjuk är jag i alla fall, vilket är just typiskt. Jag har liksom största konserten med kören för hösten på lördag. Jag MÅSTE bli frisk tills på lördag. Men det lär väl inte hända :( Toppen, säger jag bara. TOPPEN. Varför kan man inte bli sjuk lite lägligare nån gång? Typ när man bara känner för att ligga hemma i sängen och läsa böcker och dricka te. Nää, istället blir man sjuk när man måste vara frisk. Jag fattar inte.
Aja, jag tänker inte ge upp i alla fall. Jag ska dricka te och vila hela dagarna nu, så får vi hoppas på det bästa :) Synd att man blir så sugen på att gå ut i den djupa snön bara, men det är nog ingen bra idé för tillfället...
Hoppas att ni får en trevlig dag! Hej hopp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0