Ibland går det inte som man vill...

Alltså, idag var ingen bra dag! Ingenting har funkat (särskilt inte elen) och jag har känt mig allmänt trött och hängig hela dagen...inte kul! Men såna dagar kommer ju ibland, så det får väl gå^^ Jag fick åtminstone lite kinamat, så det var ju ett plus! :) Imorgon ska det däremot bli en BRA dag! Då far jag ju till London med min käraste Marie för att hälsa på min käraste Cajsa <3 Underbart! :)

Nåväl, jag har i alla fall (med hjälp av pannlampa) lyckats packa en del kläder som jag ska ha med mig imorgon och dessutom lagt in typ 25 timmar musik på min iPod. Annars har jag mest varit lite butter över att inget vill som jag vill ;)

Nu ska jag nog sova snart tror jag, så att jag orkar gå upp tidigt (eller i alla fall innan nio;P) imorgon och greja med det sista innan Londonresan. LÄNGTAR!!!!! Wiiiieee :)

Godnatt på er och ha det så mysigt i höstmörkret!

Såhär söta var vi för nåt år sedan och lite till ;D hihihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0