Nedrans grejer som inte fungerar...

Skrivare till exempel...Funkar aldrig när man behöver dom! Ville skriva ut ett litet kort till mamma idag, för hon fyller år, men icke! Skrivaren vägrade såklart att fungera. Skit också...
Aja, mamma får väl klara sig utan kort idag då antar jag! Hoppas hon blir glad för min och Jennys present ändå då, hihi :)
Nu sitter jag i alla fall och väntar på att mamma och pappa ska komma hem, så att vi kan få tårta någon gång! Tänkte då att jag ju kunde skriva ett inlägg i min blogg så länge, som ni kanske ser :) Fast egentligen har jag väl inget vettigt att säga, förutom att jag läser en bra bok idag :) "Sushi för nybörjare" heter den och är skriven av Marian Keyes, som för övrigt är en av mina favoritförfattare. Mycket roliga och bra böcker. Läs nåt av henne tycker jag! :)
Nåväl, nu får det nog räcka för den här gången. Ha en mysig dag!
Sushi är ju inte supergott faktiskt, inte enligt mig i alla fall. Dock beror
nog det på att riset är indränkt i ingefära, vilket är något av det äckligaste jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0