Nu så!

Nu har jag en header i alla fall. Sen tycker jag ju egentligen mycket om grönt, så då kanske ni undrar varför jag har orange och rött här istället? Jag vet faktiskt inte. Antar att det kan bli lite jobbigt med grönt när man ska läsa. Eller? Jag får väl testa mig fram ;) Spännande att se vilken färg det blir i slutändan va? Jag är i alla fall ganska säker på att det svarta ska vara svart. Nu vet ni!
Vi får väl se om det blir mer bloggande för min del nu, när jag faktiskt fixat till den lite (även om det är ganska enkelt och så...jag är ju ganska dålig på sånt här).
Nåja, god kväll på er allesammans. Eller ja, båda mina läsare kanske är mer passande än "allesammans"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0