Jul igen!


Nu ni! Nu är julafton över, och snabbt gick det! Både fram dit och själva dagen...Jag hängde inte riktigt med kände jag. Tyckte att jag var i så bra tid när jag köpte julklappar för över två veckor sedan! (Helt klart rekord för min del). Men vem lyckas ändå sitta med halvinslagna paket, fortfarande iklädd nattlinne, en kvart innan Kalle Anka börjar? Jo jag. Hann inte riktigt med som sagt...
Men jul blev det minsann ändå! En mycket trevlig sådan också :) Åt lite sen lunch med familjen och farmor efter Kalle Anka och innan julklappsutdelningen. På kvällen gick vi till min farbror där vi fortsatte firandet med ännu mera mat och julklappar.

Och nu undrar ni kanske vad jag fick i julklapp? (eller kanske inte alls förresten...). Jag kan ju säga att jag nästan bara fick bra-att-ha-saker, nu när jag ska flytta hemifrån, vilket ju faktiskt var precis vad jag önskade mig, så det var ju toppen! :) Nånå, här kommer delar av min jul i bildformat:

Julen är ju inte riktigt slut än dock...vi är ju bara på juldagen! ;D Så GOD JUL PÅ ER! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0