20 - Den här månaden

Egentligen började jag ju med det här i januari, så det var väl från början tänkt att det var januari jag skulle beskriva i det här inlägget. Men eftersom jag nu är så seg som jag ju faktiskt är, får jag väl ta och skriva lite om februari istället. Vi är ju trots allt halvägs inne i årets andra månad :)

Jag har spenderat en del av den här månaden på dagis, som vikarie :) Mysigt, men uttröttande...och förkylningsframkallande tydligen. Just nu känns det inte alls bra i halsen, och min förkylning kom väl efter andra dagen på dagis ungefär, haha! Vad har jag gjort mer då?  Jag har gymmat lite, tills jag blev förkyld då, och sen har jag försökt skriva lite musik. Annars har det varit en ganska lugn månad, har väl umgåtts en del med kompisar och med familjen och så :) Ganska skönt med sånt också ibland!

Vädret har väl dock inte varit toppen. Eller, det var väl mest det att det såg ut som om det skulle bli lite vår - Skönt! Tänkte jag..men sedan ångrade det sig visst. Ush..är fasligt trött på vintern nu faktiskt. Dock är det väl lite tidigt med vår redan i februari, det får jag medge, men ack, vad jag längtar efter lite värme!

Egentligen började jag ju med det här i januari, så det var väl från början tänkt att det var januari jag skulle beskriva i det här inlägget. Men eftersom jag nu är så seg som jag ju faktiskt är, får jag väl ta och skriva lite om februari istället. Vi är ju trots allt halvägs inne i årets andra månad :)
Jag har spenderat en del av den här månaden på dagis, som vikarie :) Mysigt, men uttröttande...och förkylningsframkallande tydligen. Just nu känns det inte alls bra i halsen, och min förkylning kom väl efter andra dagen på dagis ungefär, haha! Vad har jag gjort mer då?  Jag har gymmat lite, tills jag blev förkyld då, och sen har jag försökt skriva lite musik. Annars har det varit en ganska lugn månad, har väl umgåtts en del med kompisar och med familjen och så :) Ganska skönt med sånt också ibland!
Vädret har väl dock inte varit toppen. Eller, det var väl mest det att det såg ut som om det skulle bli lite vår - Skönt! Tänkte jag..men sedan ångrade det sig visst. Ush..är fasligt trött på vintern nu faktiskt. Dock är det väl lite tidigt med vår redan i februari, det får jag medge, men ack, vad jag längtar efter lite värme!Egentligen började jag ju med det här i januari, så det var väl från början tänkt att det var januari jag skulle beskriva i det här inlägget. Men eftersom jag nu är så seg som jag ju faktiskt är, får jag väl ta och skriva lite om februari istället. Vi är ju trots allt halvägs inne i årets andra månad :)
Idag lekte Jenny och jag att vi var från 50-talet, haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0