21 - Det här är jag bra på

Åh, det här tycker jag är svårt. Att själv säga vad jag är bra på, att försöka hitta nån balans så att man varken låter alldeles för skrytsam eller som om man har ett självförtroende som ligger på minus. Men jag ska försöka göra en liten lista:

- Jag är bra på att oroa mig över saker och att ångra mig i onödan

- Jag är ganska bra på matte

- Vissa dagar är jag ganska bra på att måla, och vissa dagar kan jag känna att jag är ganska bra på att sjunga

- Efter ett års dagboksskrivande har jag blivit ganska bra på skrivstil

- Jag är bra på att baka bullar

- Jag är bra på att läsa böcker

Sen är jag kanske bra på några andra saker också, fast det beror ju förstås alltid på vem man jämför med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0