11 - Min personlighet

Hmm...Det här är väl kanske en fråga som skulle kunna besvaras bättre av mina vänner eller min familj, men jag får väl försöka själv ändå då ;P

Jag skulle väl säga att jag är en ganska lugn (och långsam) människa. Sen är jag nog lite olika beroende på om jag är tillsammans med människor jag känner väl eller människor jag inte känner så bra. Jag brukar bli ganska blyg när jag umgås med folk jag inte känner så bra, särskilt i lite större grupper. Då pratar jag nog inte så mycket, knappt nåt alls skulle jag tro :P Är jag däremot med folk jag känner väl, eller i en mindre grupp, kan jag nog prata ganska mycket, kanske för mycket ;P Och för fort....Jag är duktig på att prata fort och otydligt, haha! Får skärpa mig där...

Annars tror jag att jag är en ganska omtänksam människa, som har svårt att bli ordentligt arg på andra (Eller okej, familjemedlemmar kan jag nog bråka en del med ibland, men det är väl så det är, och det brukar gå över rätt snabbt ...). Jag tycker liksom inte om att bråka med folk, så jag brukar försöka låta bli, även om jag kanske känner mig orättvist behandlad eller så. Det är väl både bra och dåligt antar jag...

Jag tror att jag kanske kan betraktas som lite stel eller så av folk jag inte känner väl, men som sagt..jag blir ju lite blyg då ;P Annars är jag nog mer flummig av mig, vilket jag antar att mina närmare vänner har märkt^^

Hihi, jaaa, det är lite svårt att beskriva sig själv känner jag (ni som känner mig kanske inte alls håller med om min beskrivning?), men det är väl lite såhär jag tänker att jag själv är i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0