12 - I min handväska

Oh, kan tro att ni har längtat efter den här va? Vem vill inte veta vad jag har i min handväska liksom? ;D
Hihi, nä men jag har väl inget speciellt jättekul i min handväska....men här får ni en liten lista:

Grundutrustning (som alltid finns där om jag har med den):

- Betapred (Om jag skulle få en allergisk chock, vilket dock inte är så troligt såhär års med tanke på att det är insektsbett jag är allergisk mot...)
- Pengar, kontokort
- Körkort
- Mobil

Utekvällsutrustning:

- Grundutrustning
- Puder och ibland ett läppstift/läppglans

När jag har min stora handväska (om jag ska typ, långt bort, eller bara vara borta lite längre):

- Grundutrustning
- Någon trevlig pocketbok
- Min kalender
- Någon sorts penna

Jaaa, det var väl det...Spännande va? ;D Sen kan jag ju förstås slänga i lite andra saker ibland, vid behov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0