13 - Den här veckan

Blir ju passande att skriva det här när det är söndag då ja! :D
Det här har varit en ganska lugn vecka känner jag :) Ska se om jag minns vad som hänt!

Måndag: Öhm...haha! Vilket minne jag har ;D Minns att jag var på zumba med Melinda på kvällen i alla fall :) men innan dess? Haha, jag kommer verkligen inte på det xD Om någon vet kan ni väl påminna mig? :) hihi. Nåja, det var kul med zumba i alla fall! Förutom att det var för mycket folk där och så då :P nånå...

Tisdag: Jag bakade tigerkaka :) Den blev riktigt god, om jag får säga det själv, höhö! Sen gick jag upp till farmor och bjöd henne på en bit kaka och lite kaffe :) Sen satt jag hos farmor ett tag och diskuterade min framtid (Några av hennes förslag på yrken: Läkare, revisor, advokat, barnmorska m.m....). Därefter gick jag lite ärenden åt henne på stan och passade samtidigt på att gå ner till arbetsförmedlingen och lämna ett papper...Sen gick jag hem och lagade mat :)

Onsdag: Jag gjorde nog inte så mycket på onsdagen, eller aa, jag målade en skiss till en målning jag ska göra :) Det tog ju faktiskt sin lilla tid...

Torsdag: Då var jag och klippte mig och färgade håret :) Sen var jag på gymmet, där en kille visade mig och Natalie hur man skulle göra med alla maskiner..haha! ;D Anton var här ett tag med och åt lite mat med min familj :)

Fredag: Då skulle jag gå upp tidigt hade jag tänkt, men jag sov så förfärligt dåligt på natten (inte alls faktiskt) men somnade nån gång på morgonen sen i alla fall och lyckades då sova ändå till halv tolv. Hade lyckats stänga av väckarklockan i sömnen då tydligen...Sen tog jag bussen till Skövde där jag träffade min syster efter ett tag. Vi åt lite lunch och sen sprang vi runt i lite affärer (jag letade present till Evelina ;)). Sen tänkte vi åka hem med 19.05-bussen, men dom hade visst tagit bort både den och 19.25-bussen, så då vart vi lite sura...Men som tur var träffade vi Frida på resecentrum, så vi fick åka hem med henne :D När jag och Jenny kom hem skulle jag laga lite kvällsmat åt oss (lunchen bestod nämligen av en fralla var, så vi tänkte att vi borde äta nåt vettigt). Så jag lagade mat, och vi dansade i köket (Jenny satte på vår gamla Barbieskiva ;D Mycket trevligt! Sen köpte vi nötter på Konsum och gick hem och såg på film, innan vi dansade lite till :)

Lördag: Jag bakade kakor på förmiddagen, sen firade jag Evelina i Tibro på kvällen, massa mys och mycket trevligt! :D

Söndag: Idag har det vart en riktigt slapp dag. Har haft ont i huvudet hela dagen, så jag har inte orkat göra så mycket...Gick i alla fall en promenad med mamma och tittade på Solsidan. Bra program asså! :D

Oj, nu blev det ganska mycket text fast det inte var en så händelserik vecka. Typiskt mig! Är ganska duktig på att göra mycket text av lite handling (eller vad man ska säga). Nånå, det här var min vecka (eller dom delar av veckan som jag minns) i alla fall! Kan ju faktiskt vara skönt att ha veckor där det inte händer så mycket ibland också :)

I brist på bra bildmaterial får ni en fantastiskt tjusig cambild
på mig^^ Haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0