16 - En vanlig dag hemma hos mig

Haha, jag var ju så duktig ett tag, tänkte nästan att jag skulle komma ikapp med dagarna här ;) Men sen skrev jag visst inget på nästan en vecka...nåja, så kan det gå! Nu fortsätter jag med nummer 16 i alla fall: Alltså, jag varken pluggar eller jobbar ju, så jag har ju egentligen inte så mycket rutiner, vilket betyder att mina dagar ser ganska olika ut. Jag gör väl lite det jag känner för. Det enda fasta jag har är väl kör på tisdagkvällarna och yoga på onsdagarna.Nu har jag ju börjat på gym också, så där kommer jag väl hänga några gånger i veckan då :) Men annars gör jag som sagt lite allt möjligt. Idag var jag t.ex. hos tandläkaren, sen gick jag en långpromenad (vilket jag gör ganska ofta, det är ju så skönt!) och nu är det bullbak som står på schemat (väntar på att degen ska jäsa). Andra dagar kanske jag målar, letar jobb, spelar lite musik, sjunger, bakar, läser, är med kompisar eller hittar på nåt annat trevligt :) Eller så gör jag nåt helt annat...haha, som sagt, jag har inte så mycket rutiner för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0