17 - Mitt favoritminne

Åh...Man har ju så mycket bra minnen! Det är ju supersvårt att bara välja ett. Hmmm...

Men det var ju faktiskt sjukt spännande att åka till Island alltså...Så annorlunda mot andra ställen på nåt sätt. Det skadade ju inte att man åkte med en väldigt, väldig mysig och trevlig klass heller :)


Den här resan får faktiskt vara mitt favoritminne nu. Det finns som sagt väldigt mycket andra fina minnen, både sådana jag skulle vilja dela med mig av och sådana jag helst behåller för mig själv :) Men jag får ju tyvärr inte plats med alla här! Island är ju ändå ett relativt nytt minne, så den resan kommer jag ju faktiskt ihåg rätt bra ändå ;)


Men eftersom vi var borta i typ 12 dagar kan jag ju kanske inte riktigt skriva upp allt vi gjorde och så, det skulle bli ett låååångt inlägg. Och det skulle INGEN orka läsa.


Här är lite av det vi gjorde i alla fall, som verkligen kan vara värt att minnas:


Vi badade i Blå Lagunen (fruktansvärt skönt, tyckte i alla fall jag som är ett stort bada-i-badkar-fan. Det här var liksom som ett stort, blått, varmt, ångande, mineralrikt badkar), vi tog oss igenom en lavatunnel (Spännande!), vi red på söta islandshästar i häftig natur, vi såg massa coola saker (som t.ex. en aktiv vulkan och ett par valar) och vi testade både shopping och nattliv i Reykjavik. Och sen massa andra trevliga/roliga/mysiga/häftiga grejer som jag inte skriver ner, eftersom det, som sagt, skulle bli för långt ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0