18 - Min favoritfödelsedag

Haha, vad är det här för grej då? xD Jag har ingen aning om vilken födelsedag som vart den trevligaste :P Men jag antar att den jag sett mest fram emot var den då jag skulle fylla arton. När man blir arton får man ju göra grejer man inte fått göra förut liksom ;P (sen att det inte var så jäkla coolt när man väl var arton är väl en annan historia).

Tror ändå att det var en ganska trevlig dag :) Minns att jag hade lång sovmorgon (så det var antagligen en onsdag då) och att min familj firade mig på morgonen först :) Sedan vart det väl en lite lagom kort dag i skolan innan jag kom hem igen och fikade lite med min kära familj :) Och om jag inte minns helt fel så kom det tre små söta flickor hem till mig på kvällen för att gratulera litegrann! Trevlig dag alltså :)

Ja, det får vara mitt svar för den här dagen...ber om ursäkt för att det inte var särskilt uttömmande eller intressant ;P

Fick lite rosor på 18-årsdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0