4 - Mina vänner

Oj, nu ligger jag superlångt efter här...Borde ju vara på dag nio..Oooops ;) MEN (ja, nu ska jag skylla min inaktivitet på lite andra grejer igen), det är så att jag bara har haft tillgång till internet på en av datorerna vi har här, och på den har jag absolut inte en enda bild (och nej, jag orkade inte greja med att föra över bilder och så, har inte ens ett USB-minne för tillfället, haha xD). Inlägg utan bilder är ju ganska tråkigt, tycker jag, så därför har det alltså inte blivit något mer inlägg. Men nu så! Nu är jag uppkopplad på rätt dator och allt minsann..så nu kör vi! ;D

I det här inlägget ska jag alltså skriva om mina vänner. Jag tror faktiskt inte att jag nämner någon vi namn nu (Det är ju antagligen mest mina vänner som läser det här, och ni vet ju vilka ni är. Hoppas jag). Annars är jag rädd att jag ska råka glömma någon och det är ju aldrig kul om nån känner sig dissad och bortglömd, eller hur?

Nåväl: Jag har en hel del finfina människor omkring mig. Vissa träffar jag mer ofta än andra, det är ju så det blir. Vissa har jag känt sedan flera år tillbaka, andra inte alls lika länge. En del vänner saknar jag, de som är för långt borta för att man ska kunna umgås så ofta man vill och de som man inte längre umgås med på grund av andra anledningar. Kanske växte man ifrån varandra? Sånt är tråkigt tycker jag. När folk man stått jättenära inte längre finns där. Men det är väl så i livet, för alla, och då är det bara att gå vidare. Om man nu inte väljer väljer att ta upp kontakten igen, för att se om det kanske funkar ändå.

Jag skulle säga att många av mina vänner är ganska olika, och alla är liksom inte ett "gäng" eller vad man ska säga (utan snarare några mindre grupper). Men det är ju inte det som är det viktigaste, att alla mina vänner känner varandra. Det är ju faktiskt mig dom ska komma överens med! Haha ;D Nää, men det är klart det blir så. Det är trevligt det med :)

Nu var det kanske inte alls såhär man skulle skriva på denna punkt. Meningen var kanske att man skulle berätta om de vänner man har, berätta hur dom är, hur dom beter sig, hur dom ser ut, hur länge vi känt varandra, hur ofta vid umgås och vad vi då gör. Men nu valde jag att göra såhär, så det är bara att hålla tillgodo!


Och nej, jag skulle ju inte nämna några namn, men jag tänkte att, det här
är ju faktiskt några av de jag umgås mest med, för tillfället (Ja, när Cajsa
inte är i London då, förstås ;D) Så de fick vara med på bild ändå :)
Bild från sommaren 2009 (eller?) när vi är på vår låååånga vandring ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0