6 - Dåtiden

Det finns så mycket dåtid. MASSA dåtid faktiskt. För att ni inte ska behöva läsa en lång redogörelse över mitt liv och så, tänkte jag att jag lägger upp lite blandade bilder från förr ;P

En gång såg jag ut som ett troll

En gång fanns världens bästa Sluggo här hemma

Ett par år ägnade jag mig åt ridning

En gång hoppade vi (bevisligen med väldigt fånig hoppstil) på klippor

En gång tittade jag på min gamla holländska skola (en gång hade jag
också väldigt ful frisyr och nästan lika fula byxor)

En gång åkte vi båt med farmor

En annan gång med två kusiner

En gång passade Kitte dagisfiskar

En gång läste jag och Joanna fjärde HP-boken iförda varsin Rosa HP-tröja

En gång var jag på ett läger där man spelade väldigt mycket musik och
inte sov nånting

Sen har jag faktiskt slutat nian iförd sekelskiftesklänning en gång också

Jaa, här var då några små tillfällen ur min lilla dåtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0