7 - Framtiden

Oj, den här var ju inte helt lätt...vem vet vad som ska hända i framtiden liksom? Hmmm. Jag vet ju inte ens vad jag gör till hösten. Ingen aning faktiskt.
Men jag vill ju en del förstås. Ganska mycket faktiskt. Jag vill hitta något jag tycker om att hålla på med, något jag vill arbeta med och något som jag då kan använda nästa år åt (+ett par år till antagligen) att plugga till. Sen vill jag hitta någon jag tycker om, och kanske gifta mig om det blir så. Få några barn (typ tre eller så). Sen vill jag göra spännande saker, resa till massa coola ställen och så. Sen vet man ju aldrig hur det blir med det, den som lever får se (eller hur man nu brukar säga)!

Helst av allt vill jag någon gång bli riktigt lycklig och känna att jag har gjort något av mitt liv, kanske inte bara till nytta för mig själv, utan även för andra. Men hur börjar jag? Vart ska jag ta vägen nu och vad ska jag göra sen? Jaa, det återstår att se.

Nu kanske ni undrar vad den här bilden har med texten att göra?
Jag vet inte heller, min bästa motivering får vara att det är tomt utan bilder
och att stadsparken i Hjo ju faktiskt kan vara ganska fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0