8 - Ett ögonblick som jag vill minnas för evigt

Öhm...Tråkigt nog kommer jag inte på nåt bra ögonblick såhär på momangen. Svårt ju! Men nåt minnesvärt måste ju ha hänt i mitt liv eller? Haha! Annars är det ju fruktansvärt tråkigt och jag får helt klart ta mig i kragen och hitta på nåt spännande!
Nej men...jag har nog bara dåligt minne. Tänker lite nurå.

*Tänkitänk*

Så! Nu kom jag på NÅGRA ögonblick. Jag vet att det står ETT ögonblick, så nu får jag välja nåt då :) Dagen då jag tog studenten är väl helt klart minnesvärd känner jag. Det var ju en sån dag när alla bara var jätteglada och taggade! Fast det var ju förstås lite sorgligt också...men mest bra, en toppendag helt enkelt :)

MEN, nu tänkte jag nog ändå inte välja studenten som minnesvärt ögonblick i det här inlägget: Utan den gången när jag såg en alldeles underbart fantastiskt kvinna på scen förra vintern!

Sedan ett par år tillbaka har ju Regina Spektor varit en av mina allra största idoler. Hihi. En gång kom pappa hem från jobbet, gav mig två biljetter och sa: "Du ska se Regina Spektor på Cirkus i Stockholm den 7e December. Ta med dig någon. Blir det bra tror du?". Oj vad glad jag blev då kan jag tala om!

Så jag tog med mig Marie och for till Stockholm. Och gissa om konserten var fantastisk? Klart den var! Helt SJUKT bra var det! Regina är liksom ännu bättre live än på inspelningar. Det var så bra att jag faktiskt började gråta ibland (Jag är faktiskt ganska blödig nuförtiden, hur det nu kommer sig).

Stämningen var verkligen magisk och jag var typ lyrisk efteråt, så det var helt klart en minnesvärd kväll ;)

Jag tog ju några egna bilder när jag var på konserten, men de blev så
fruktansvärt dåliga så jag Googlade lite istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0