9 - Min tro och livsfilosofi

Jag tror på Gud. Och på vetenskapen :P På något sätt känns det skönt att tänka att det finns något större än bara det vi ser, och att det finns ett liv efter döden. Det vore ju så tråkigt annars. Att bara dö och sen var allt slut liksom...
Öhm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Jag tror i alla fall, så nu vet ni det (om det nu skulle vara så att ni inte redan visste det).

Och min livsfilosofi, jaa, vad ska säga? Jag tänker bara att man ska försöka göra det mesta av sitt liv, att göra det man känner för och följa sina drömmar och allt det där. Sen vet man (typ jag) kanske inte alltid vad ens drömmar är, men då får man väl leva med det tills man kommer på nåt bra. Sen tycker jag att man ska värna om sina medmänniskor, för de är ju så viktiga! Att behandla andra som du själv vill bli behandlad är en bra grej att gå efter, helt klart! Räknas det här som en livsfilosofi? Aja, i vilket fall så är det det jag kände för att skriva just nu, så det får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0