Såhär kan det gå

Jag vill börja med att be om ursäkt för uteblivandet av svar på "frågorna", eller vad man nu vill kalla det. Jag sa ju faktiskt att jag skulle vara borta ett par dar i början av det nya året, så det visste ni. Dock hävde jag ju också ur mig att jag skulle försöka "hamna rätt" vid den femte. Det var igår det, och jag har inte ens skrivit tredje grejen än. Men det är så att jag har haft mer att göra det sista än vad jag hade tänkt. Jag har vart på gymmet med Natalie, jag har spelat spel med trevliga människor, jag har hälsat på Melinda, gått på promenad med Marie, och dessutom, idag, varit på Stenkällegården och testat utförsåkning för första gången (även detta i sällskap med trevliga människor förstås). Dessutom har internet krånglat en MASSA. Slut på bortföklaringar.

Förmodlingen kommer jag inte orka skriva om 3e,4e,5e och 6e grejen idag. Kanske inte ens tredje (Jag var ju så illa tvungen att skriva ett bortförklaringsinlägg, och jag orkar ju inte blogga hur mycket som helst på en gång!), men det kommer. Jag LOVAR (tror jag). Det ploppar nog upp ett par inlägg på rad när ni minst anar det, ska ni se ;D

För övrigt kan jag ju meddela att jag fann utförsåkning (på skidor alltså, för alla som inte fattade det) mycket underhållande! Hihi, nämen det var KUL ju :D Det gick inte heller helt så dåligt som jag hade trott (med tanke på min obefintliga balans och min uteblivna koordinationsförmåga). Jag ramlade faktiskt bara tre gånger på hela dagen (+ en gång i liften förstås, men det räknas väl inte?). Nåväl, bra dag i vilket fall. Dock insåg jag nu det korkade i att gå till gymmet dagen innan man åker skidor. Jag kommer helt klart inte kunna stå på benen i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0