En liten fundering.

Jag har kommit fram till att jag dricker mycket mindre kaffe när jag är sjuk. Dricker nog inte ens en tredjedel av vad jag annars gör. Varför är det så tro? Kanske för att:

1. Jag dricker alldeles för mycket te (i syfte att bli frisk) för att få plats med nåt kaffe.

2. Jag har redan ont i huvudet av alla igentäppta bihålor m.m. och känner därför inte av några abstinensbesvär.

3. Ingenting smakar gott när man har ont i halsen, så varför slösa kaffe då?

Eller så beror det på något annat. Jag vet inte. Inte särskilt viktigt var det heller och jag tvivlar på att någon som läser detta bryr sig ett dugg om antalet deciliter kaffe jag får i mig om dagarna. Nåja, mycket mer hade jag inte att komma med idag, så det får gå! Hade ju trots allt lovat att det skulle bli lite tätare mellan inläggen, så något måste jag ju trots allt komma med ;)


Här får ni en bild på min vackra temugg i alla fall. Den används bara till te,
skulle bli helt fel att dricka kaffe i den. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, du är tillbaka!! Borde också börja blogga igen, känner grupptrycket nu när både du, Cajsa och Melinda är i full gång. Sen är det ju skojj också :D

Tycker också att kaffe smakar snurk när man är sjuk. Krya på dig nu så att du blir frisk till vårt förestående utlandsäventyr!

2011-09-25 @ 11:46:58
Postat av: Louise

Hihi, jajamensan, det är jag ;D Kul att du läser! hihihi ;) Och kul att nån mer än jag tycker att kaffe är lite halvdant vid förkylningar :) Och jag är frisk till Skottland ska du så :D Och nu har jag börjat tre meningar i rad med "och" Det får man kanske inte egentligen :)

2011-09-26 @ 18:28:15
URL: http://loollooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0