Kväll hos Cajsa

Jag har äntligen kommit utanför husets väggar! :D Okej, okej...jag smög mig faktiskt ut på ett kusin-kalas redan i lördags, vilket förstås var trevligt det med :) Dock var det inte det det här inlägget skulle handla om.
Jag kände mig faktiskt hyfsat frisk igår, så jag tog mig en liten promenad till Fabriksgatan och träffade de här små filurerna:
Söta va? <3
Hade inte träffat Cajsa på ett bra tag, och Marie var inte heller igår jag såg, så det var trevligt minsann! Vi pratade mest...Det är väl det vi gör allra bäst kan jag tro ;)
Lilla Bruce fick vara med en liten stund han med :)
Och Teddy också, förstås. Om det nu är Teddy han heter. Det vet jag inte,
men det passar honom tycker jag.
Jaa, så såg min söndagkväll ut. Skönt att äntligen göra nåt annat än att sitta halvdöv hemma och snora. Inte för att jag är helt frisk än, men på god väg åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0