Blablabla

Den här sommaren hade jag egentligen planerat att tillbringa mest i Hjo. Vara hemma och ta det lugnt. Sedan blev det visst lite mer resande än tänkt, så en vecka här och en vecka där och nu är sommaren nästan slut. Inget fel med det! Alltid kul att resa litegrann, även om det inte blev så himla långt bort och inte mycket till solsemester.
Har vart i ett par svenska städer i alla fall: Stockholm, Borlänge, Nyköping, Luleå m.fl. En resa till Paris, lite fjällvandring i Abisko/Björkliden och solande på västkustska (jobbigt ord att säga förresten..) klippor på det och sommaren blev rätt bra ändå, trots blixtnedslag och bihåle- plus öroninflmmation ;)

Bloggen har jag väl inte slösat överdrivet mycket tid på dock...fast det är väl ingen större överraskning förstås..

Om någon vecka är det dags att åka tillbaka till Linköping! Ska bli kul att börja plugga igen, även om sommarlov är rätt skönt med förstås! Har kommit fram till att det är mycket jag ska bli bättre på/ändra på nu till hösten..haha...

Typ plugga lite mer innan tenta-p, så det inte blir så jäkla jobbigt då ;S, laga bättre mat (eller laga överhuvudtaget kanske...inga fler mackor till lunch!), träna mer och så vidare...Blogga mer också kanske? Får väl se hur det går...

Ja herregud vad duktig jag ska bli! Nu ska jag nog gå ut i solen istället för att sitta framför datorn och uggla...sol har vi ju inte vart bortskämda med den här sommaren precis, så bäst att passa på! Hejhopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0