Hej hopp!

Haha, ja vad ska jag säga...blev ju verkligen tätare mellan inläggen nu när jag flyttat. Eller hur? Kanske inte..
Nåja! Kan väl säga som så att jag har haft EN DEL att göra. Ganska mycket, hela tiden ungefär. Men oj vad kul det är! Trivs verkligen superbra här i Linköping! Skolan verkar superbra, klassen likaså. Lägenheten är finfin, min lilla rumskompis Marie likaså ;)
Finns så mycket jag skulle kunna skriva om, men det får nog bli en annan gång..för jag har visst inte supermycket tid nu heller..Tänkte bara slänga in ett litet inlägg så att ni inte tror att jag lagt ner bloggen helt! Det kommer mer. När jag har tid...
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mystisk allvetande rådgivare i enrum

TiHIhihiH!!! Du kan va finfin<3

2012-02-20 @ 18:30:39
Postat av: Cajsa

bra med ett inlägg! men jag vill ha fleeer ;)

2012-02-21 @ 17:02:08
URL: http://cajsacajan.blogg.se/
Postat av: Louise

Det kommer fler Cajsa...snart! Kanske redan ikväll om vi har tur ;)



Hihi...åh vem kan denna mystiskt allvetande rådgivare i enrum vara då? ;O humm! tihi<3

2012-02-22 @ 15:59:05
URL: http://loollooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0