Att dricka eller inte dricka...

...Kaffe alltså. Tänkte ju att jag skulle bli kvitt mitt lilla beroende. Lyckades faktiskt hålla mig ifrån kaffet ca tre dagar när jag var sjuk, men föll dit igen idag. Jahapp...
 
Aja, så farligt är det ju inte! Kaffe är ju typ det bästa som finns! Så nu skiter jag i min så kallade "kaffeavgiftning" eller vad man nu ska säga. Tänkte hålla upp med godis ett tag istället, fram till påsk närmare bestämt! Har beslutat det tillsammans med Jenny, så det blir 200 kr i böter till den andra om någon äter godis innan långfredagen. 
 
Så ja, klarar man inte det ena får man försöka med nåt annat! Tror jag mår bättre av sockeravgiftning än koffeinavgiftning! Dricker ju inte så fasligt mycket kaffe ändå, kan ju försöka hålla mig på max 2 koppar om dagen så ska det nog bli bra!
 
Inget godis, samt gymmande tre gånger i veckan, minst! Vi får se om det går ;) Nu ska jag minsann bli stark och nyttig...haha!
 
För övrigt så har jag vart hemma i Hjo i helgen, är ledig ända till tisdag klockan 12.45, så man får passa på när det är långhelg! Har träffat både Sofia och Fanny idag, och ingen av dom hade jag sett på riktigt, riktigt länge, så det var trevligt!
 
Jag har alltså haft en trevlig långhelg än så länge, men pluggande har det väl inte blivit så mycket av! Får försöka ta tag i det nu...
 
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0